(+34) 93 736 80 09 | Contact us

Junts per donar un servei integral i d'alta qualitat

Les firmes Cortés & Pérez, Auditors i Assessors Associats, S.L., i Arrau Consultors, S.L., ambdues de reconegut prestigi i situades a Terrassa, han arribat a un acord de fusió. D’aquesta manera, el Grup C&P reforça la seva presència al mercat amb un nou impuls de la seva capacitat tècnica i professional, atès que el seu equip passa a comptar amb 13 socis i 43 col·laboradors, 25 dels quals són titulats superiors, entre economistes i advocats, mentre que la resta correspon a personal auxiliar.

Barcelona Offices

Terrassa Offices

Latest Tweets

Cortés, Pérez & CIA RT @bclusterbcn: ¡El Beauty Cluster Barcelona continúa su crecimiento con un nuevo asociado,@skeyndor! https://t.co/ExR9zFgOV3
Cortés, Pérez & CIA RT @2aOpJur: La Prohibición absoluta en el registro de Marcas con ejemplos https://t.co/rKwxeMHgaN via: @pablomazco @lawandtrends
Cortés, Pérez & CIA L'equip de Cortés & Pérez us desitja un Bon Nadal i Feliç Any Nou - Feliz Navidad y próspero 2018 https://t.co/Le1tdbmaiX
Cortés, Pérez & CIA Nueva Declaración de Operaciones Vinculadas y con Paraísos Fiscales: el Modelo 232 https://t.co/xbzzrDnyBd https://t.co/6C5bKlUuuM
Cortés, Pérez & CIA Código LEI: El nuevo identificador para Entidades Jurídicas que operen en Mercados Financieros Cotizados… https://t.co/znOJJPEx9M

If you not change browser settings, you agree to it.

I understand