(+34) 93 736 80 09 | Contact us

Junts per donar un servei integral i d'alta qualitat

Les firmes Cortés & Pérez, Auditors i Assessors Associats, S.L., i Arrau Consultors, S.L., ambdues de reconegut prestigi i situades a Terrassa, han arribat a un acord de fusió. D’aquesta manera, el Grup C&P reforça la seva presència al mercat amb un nou impuls de la seva capacitat tècnica i professional, atès que el seu equip passa a comptar amb 13 socis i 43 col·laboradors, 25 dels quals són titulats superiors, entre economistes i advocats, mentre que la resta correspon a personal auxiliar.

Barcelona Offices

Terrassa Offices

Latest Tweets

Cortés, Pérez & CIA RT @PLAYERSSPORT: Avui el Campus Xavi en Mundo Deportivo Hoy el Campus Xavi en el Mundo Deportivo... https://t.co/7kLAXZ3Ucu
Cortés, Pérez & CIA C&P in VAT CPAAI- EMEA Group this morning in Brussels @CPA_EMEA @aparicio https://t.co/d4ZYtYm24p
Cortés, Pérez & CIA Sesión de formación sobre el nuevo SII impartida por C&P @cortesyperez. Seguimos avanzando @andreuaparicio https://t.co/NsKskBEA23
Cortés, Pérez & CIA De la forma de Convocar las Juntas https://t.co/YpJBqC1umG https://t.co/rRFeqb0sS8
Cortés, Pérez & CIA RT @prodisterrassa: Les brigades de #Prodis han protagonitzat 1 reportatge España Directo,mireu quina bona feina fan a la nostra ciutat! #T…

If you not change browser settings, you agree to it.

I understand