Els nostres serveis
A Cortés & Pérez oferim solucions integrals en assessorament econòmic, fiscal i jurídic des del 1980. El nostre equip de professionals està compromès amb l’excel·lència i l’atenció personalitzada.
Àrea Consultoria
La nostra col·laboració amb els clients es basa, fonamentalment, en un servei personalitzat, integral i de qualitat, i la nostra filosofia és conèixer a fons els negocis i l’entorn en què operen els nostres clients, a fi de proposar les solucions adequades a les necessitats cada cop més complexes sorgides del procés que suposa la internacionalització de l’economia de les empreses.
A l’enfocament C&P de consultoria detectem àrees de millora i fem recomanacions per ajudar-lo a assolir els seus objectius estratègics, mitjançant el mesurament de resultats, l’assessorament en gestió de riscos i un profund coneixement dels aspectes crítics del negoci.
Serveis
- Assessorament fiscal nacional i internacional general i/o específic
- Planificació fiscal nacional i internacional.
- Implantació de sistemes de control de gestió i anàlisi integrats.
- Due diligence fiscal
- Tributació consolidada de grups de societats.
- Planificació de la successió i tractament fiscal.
- Tractament fiscal de les fusions, les escissions i les adquisicions d'empreses.
- Defensa del client a Inspeccions Tributàries.
- Procediment Tributari: administratiu i economicoadministratiu.
- Assessorament de grans patrimonis i grups.
- Anàlisi i disseny destats financers.
- Plans de viabilitat i reestructuracions financeres.
Àrea Auditoria
El nostre procés d’auditoria no només considera l’avaluació de la informació financera, sinó que permet als nostres professionals considerar en les seves anàlisis els elements diferenciadors de l’empresa auditada, entre els quals podem destacar: la cultura, les claus de la direcció, el sector en què opera i la competència, així com els riscos inherents a cadascun d’aquests elements.
El procés d’auditoria de C&P està dissenyat per centrar-se en les àrees clau de risc, basant-se en les característiques operatives de l’empresa i en la forma d’actuar.
Serveis
- Auditoria (obligatòria i voluntària) de Comptes Anuals.
- Auditoria de lEstat dInformació No Financera (EINF).
- Revisions comptables.
- Due diligence i valoracions d'empreses.
- Investigacions sobre irregularitats comptables
- Certificacions de fets concrets (justificació de subvencions i semblants).
- Peritatges econòmics per a l'àmbit jurídic (acomiadaments, divorcis, etc.).
- Consolidació d'estats financers.
- Assessorament en la creació, la posada en marxa i la millora d'auditoria interna.
- Revisió i avaluació de controls interns i dorganització.
- Revisió i/o preparació de plans de viabilitat dempreses i inversions.
- Informes especials requerits per la Llei de societats de capital.
Àrea Jurídica
El nostre ampli coneixement i especialització dels nostres serveis professionals ens permeten oferir un assessorament integral a l’empresa. Així, la nostra experiència en l’assessorament en la constitució, la compra i les fusions d’empreses, operacions societàries i de reestructuració, concurs de creditors, contractació mercantil i civil, dret hereditari, planificació successòria, protocols familiars i assistència jurídica davant dels jutjats i tribunals, ens permet cobrir les necessitats legals dels nostres clients.
Assessorem i representem companyies mercantils d’àmbit familiar, així com grups nacionals i multinacionals en totes les àrees legals relacionades amb la seva activitat empresarial, així com assessorem en les iniciatives per a la creació de noves empreses.
El procés d’auditoria de C&P està dissenyat per centrar-se en les àrees clau de risc, basant-se en les característiques operatives de l’empresa i la forma d’actuar. Els nostres socis i professionals estan preparats per analitzar en profunditat i amb objectivitat tots els aspectes de la informació financera, cosa que els permet identificar els riscos més significatius.
Serveis
- Constitució de societats, operacions societàries.
- Fusions, escissions, transformacions i liquidacions de societats.
- Assessoria lletrada a Juntes d'Accionistes o Consells d'Administració.
- Estudi i redacció de tota mena de contractes mercantils i civils.
- Recursos, reclamacions economicoadministratives i contenciós administratiu.
- Litigis a l'àmbit civil, mercantil i tributari.
- Concursos de Creditors.
- Testaments, acceptacions dherència, donacions.
- Protocols familiars i pactes parasocials.
- Due diligence legal.
- Planificació successòria.
- Assessorament a la compravenda d'immobles i operacions immobiliàries.
Àrea Laboral
Els nostres professionals estan habituats a prestar serveis d’assessorament juridicolaboral amb l’enfocament d’oferir estratègies eficients als nostres clients.
Compten amb una dilatada experiència en negociació col·lectiva, tramitació d’expedients de regulació d’ocupació en totes les fases i implicacions, tant per a la modificació de les condicions de treball com per a trasllats col·lectius i extincions de les relacions laborals, litigis, auditories de legalitat laboral, contractació laboral comuna i especial, i tractament del personal expatriat.
Serveis
- Inscripció i gestió d'empreses als organismes laborals.
- Gestió de nòmines, assegurances socials i retencions de la feina.
- Gestió de contractes de treball, extincions de relació laboral, afiliacions.
- Disseny de polítiques retributives.
- Tramitació de prestacions i pensions laborals.
- Assessorament d'empreses en relacions laborals i negociacions col·lectives.
- Estudi i redacció de tota mena de contractes en matèria laboral.
- Acomiadaments.
- Tramitació d'expedients de regulació d'ocupació.
- Assistència i representació d'empreses davant de la Inspecció de Treball.
- Assistència i representació d'empreses a les demandes laborals.
- Due diligence laboral.
Àrea Sostenibilitat
La nostra preocupació per la contribució social a la construcció d’un món millor per a les generacions futures, deriva en l’apoderament del nostre equip professional al complet en l’assessorament i consultoria dels nostres clients en l’orientació de les seves companyies cap a una visió compatible i complementària entre la consecució i el manteniment de la rendibilitat econòmica i la sostenibilitat mediambiental i social dels seus negocis.
L’enfocament professional i les recomanacions als nostres clients en aquesta àrea s’encaminen a la conjunció de l’exercici econòmic, mediambiental i social corporatiu de les seves companyies amb la creació, el desenvolupament i la consolidació de les futures oportunitats de negoci.
A l’àrea de sostenibilitat comptem amb un equip professional multidisciplinari especialitzat en l’elaboració d’estats d’informació no financera (EINF), plans de compliment normatiu (compliance) i plans d’igualtat. El nostre equip acompanya els clients en la seva definició, desenvolupament i implantació, més enllà del mer compliment legal, per assolir el retorn efectiu i eficaç en termes d’assoliment dels resultats i de projecció de la imatge i la reputació institucional corporativa, aspectes essencials i diferencials de gran valor davant dels inversors, els clients, els proveïdors, els empleats i el talent en general.
L’estratègia i la seva implementació a tots els nivells de l’organització permet fer realitat i perfeccionar l’exercici corporatiu sostenible. El nostre equip professional compta amb àmplia experiència en la matèria, posant-la en valor i al servei dels objectius dels nostres clients, tant en la definició i implantació d’indicadors de gestió i quadres de comandament, com en l’elaboració d’informes comercials i d’anàlisi sectorial, plans i campanyes comercials i plans de negoci i estratègics, encaminats a la identificació i gestió de riscos i oportunitats.
Serveis
- Estats dinformació no financera i memòries de responsabilitat social corporativa i de sostenibilitat.
- Indicadors de gestió i quadres de comandament.
- Informes comercials i danàlisi sectorial.
- Plans i campanyes comercials.
- Plans de negoci i estratègics.
- Revisió i avaluació de controls interns i dorganització.
- Plans digualtat.